Jumaat, 11 Disember 2009

Mental Stress

Sudah 3 hari aku rasa kepala aku berdenyut semacam...bila balik rumah..mod tiba-tiba jadi tak baik...puas sudah cari mana puncanya......

Trigger 1..
Aku cuba check kesihatan aku....
.menstral..no....
monopose...takkan kut...awal sanagt lagi tu.nauzubillah..tak mauuuuuu
blood presure ..no....
makanan...makan macam biasa..

Trigger 2
gangguan dari ayah anak aku-ni
gangguan rakan2 sekerja-no
overlood kijer-no

Trigger 3
Masalah dalaman.....ermmm boleh jadi
apa yerkkk...
diagnosis
1. Kesunyian..maybe
2.Anak2 buat hal -maybe..
3.Hajat tak kecapaian-maybe
4. Plan tak menjadi- maybe
...........................what is significance........yesssssssssss l know the answer............
your love one always give highly impact to our feelings and performance.....
Haaah tak lain tak bukan ..aku tak puas hati dengan performance anak2 dan peranagi depa....
anak2 mama...please be good child...pls make me happy.....


Aha itulah Problem Base Learning salah satu method yang aku belajar di Puncak Alam....

Tiada ulasan: