Khamis, 6 Mei 2010

i love my orchid






Dulu aku adalah pengila orkid...merata ceruk rantau aku pergi sekiranya ada pameran orkid....ayah anak2 aku masa tu suka melayan hobi yg gile kan orkid...ini adalah koleksi orkid aku yg menjadi kenangan..dari lebih seratus pasu yg aku ada kini hanya tinggal dlm 20 pasu....sekiranya aku ada masa lebih dan duit lebih aku ingin memulakan semula kegilaan orkid ini...biar rumah ku berseri-seri dihiasi kuntuman orkid,,,tapi sekarang orkid aku macam merajuk....mereka tak mau berbunga lagi kerana aku tidak selalu membelai2 mereka..apa nak kata aku lebih suka membelai keyboard laptop ku lagi....pada orkidku sayang..bebrungalah...ceriaknlah hati ku ini......

5 ulasan:

tun begia berkata...

afasal susah nak komen blog gelanggang foto tuh? hmmm

mizadgreat berkata...

Tun ..maaf ...blog tu not under my control..i m pnly the member...so why not join GF...we all selalu outing....

tunbegia berkata...

kalo bukan ko punye control, nape letak url bile komen blog haku? nape? why? why?

camginilah, next time ko xyahlah taip url ‘gelanggangfoto.com’ bila komen2 blog oranglen, menyamfahh tawww.. letak je url blog ko sendiri volleee?

mizadgreat berkata...

blog tu aku ada share sikit ler tb...ok next time saya letak saya nyer....hahahhaa saya ni part time kijer promote fotografi course..manalah tau kut2 ada yg terminat...

tunbegia berkata...

sori erk miza,

thanx singgah blog haku yang xde apa2 tuh,

salamm n selamat hari ibu, peace!