Ahad, 7 Februari 2010

Aktiviti last weekend (6 dan 7 feb

Weekend lepas aku dan anak2 berkesempatan menghabiskan masa libur si PD santuary resort...aku nak anak2 aku mahir berenang..dan dimasa yang sama aku dapat site income..actually ke PD santuary resort ini adalah urusan kerjaya aku dengan satu badan Training Center..so aku bawa anak2 sekali...mula2 Kak Long tak berminat nak ikut kerana takut tak der Astro channel dan takut terlepas siri Dyesebel..lepas aku tunjukkan muka MAFIA aku dan suara TARZAN kat depa semua kelam kabut kemas barang..aku pun sebnarnya penat tetapi survival untuk anak2 aku kuatkan hati mendrive kereta ke pd,,,,kelas Research Dr Arshad habis 5.30pm..spai dirumah 6.30pm..pukul 7pm aku mulakan perjalanan,,,sesatlah pulak,,,so aku spai semasa kawan2 sedang meeting.....anyway...aku syukur kerana selesai tugas last weekend..dan sedang menunggu tugas next weekend...Outing Foto sambil lecture..semoga berjayaaa......

2 ulasan:

tunbegia berkata...

semoga berjaya,

salamm,

mizadgreat berkata...

tq tubegia....sure banyak bunga kat umah...why not share it ..walaupun virtual....