Ahad, 31 Januari 2010

Ini pulak kg Morten..kampung ditengah Bandaraya Melaka....
Boyan pusing di tepi Sungai Melaka

Berposing di kaki lima kedai Bangunan Merah



Aida yang berangan naik Eye on Melaka tetapi hari ni yang dapat naik bot Eye on Sg Melaka


Ermmm....sempat lagi berposing2 dalam bot...



Bot yang membawa penumpang mengelilingi Sg Melaka.....










Gerai-gerai ditepi sungai sepanjang kembara Sg Melaka..






Sementara menunggu giliran menaiki ..sempat juga Aima dan Anis berposing....Anis ni memang pantang suh posing.....nak jerrr...
















Ini pulak siKembar ...punyalah suka kalau kawan-kawan atau saudara mara datang ke rumah....nanti boleh dapat jalan2 dan dapat angpow ...









inilah hadiah dari sahabatku yang berkunjung...bestnyer dapat hadiah...klau macamni lain kali datang lagi lar ...yang tak sempat di snap...coklat kek dari Acik...yummy nyer...dapat dua bekas lak tu..Si anis dan kembar makan tak berhenti...










Wah2 kononya macam pelancong..padahalnya orang melaka gak










Inilah dia Zia dan Aku..zia kawan yang paling lembut berbicara yang pernah aku temui....love you zia...very supportive frenzzz for ever












Aha..dapat juga ambik gambar sham dan tajul...depa nak lari mana dah dok dalam bot...dari kiri sham, tajul, sarah dan faliq 9anak zia dan tajul) dan Zia yang tengah dok belek2 kamera...













Ini pulak my 4 kids,..paan demam tak dapat ikut...he stayed with his dad...sian Paan...tak der...













4 ulasan:

My Life My World berkata...

Miza, kau sengaja nak buat aku cemburu ek ... tapi memang aku cemburu pun. Huwa !

Mrs Taz berkata...

Lawa ar gambar2 Miza amik .. suka gambar aida ke aima yng kat hujung bot tu ... :)

Mrs Taz berkata...

acik rugi tak follow

mizadgreat berkata...

Kekkekekk..memang miza nak kasi acik jeless....itulah yang nak balik cepat sgt tu naper...len kali dtg melaka tidor umah aku...kat umah angah kot segan dgn suami angah..kat umah akau no hal....aku pun jeles dgn Nikon kor tu.tak yah beli lak tu.sidia present...wah2 ..buat koleksi present kor sekarang yer.....huwaaaaaaaaaaaajelesss..nak nikonnnnnnnnn...

Untuk Zia apa pun yang Zia ada miza tak mampu nak jeles...our freindship is more value than others....kalau miza suka tanya2 barang dan brand juga harga barang2 shoping Zia tu bukan apa...nak jadikan idea mengajar dalam kelas Marketing dan Organizational Behavior aku...consumer demogrhapic factor, purchase intention, behavior intention..itu sumer bolah lah aku goreng2....