Khamis, 7 Januari 2010

Nov 2008




Dec 2009

huwaaaaaaaaaaaa...apa dah jadi dengan my sweet face...diet memang kena diet.....)


Wahhh...hari ni bermula dengan indah sekali..mungkin semalam suatu yg terbenam dibenak hatiku terlerai....salahfaham dengan seseorang yang amat rapat dengan kita akan menjadikanm hari kita kelabu dan berdebu...hari ini tidak seperti semalam semalam aku memulakan hari kerja dengan titisan air mata...pagi aku mulakan hariku dengan senyuman menguntum dibibir...masuk kelas BACC 2..aku mengajar Prinsiples of marketing...surprised me...budak2 ni rupanya my x studen las sem...wah...bagusnyer depa...dar sem 3 diploma lompat terus sem 2 degree accounting,,disebabkan CGPA result 3 sem berturut2 more than 3.0....Rasa mcm nak peluk jer depa ni...depa pun sama...terkejut...aku suka mereka kerana half of their class get A for Principle of Managment sem lepas...dan aku amat berharap all of this class will score A for marketing....
Induction set pagi automatik datang...aku suh depa promote/ introduce theri frens to me....is like promoting a product..apa lagi gamat lar kelas...heheheheh
May this class motivate me and make me happy for the whole semester....i love my students....

5 ulasan:

My Life My World berkata...

Salam Miza, ke'montel'an kau tu tanda nyer ke'bahagian' kau tanpa ke'tension'nan lagi. Jadi lalui ler hari hari mendatang dengan penuh kebahagian dan keriangan.

Cepat diet, kita challenge sapa turun banyak nak ;)

mizadgreat berkata...

hehhehe .semalam miza gi klinik ..naik dah... skrg....dalam tahun ni sasaran 10 kg utk lebih voge....hahaha...tp kalau 5 kg turun pun dah kira syukran

My Life My World berkata...

Okay, nanti kau kasi tahu aku ek barapa kau dapat turun :)

en_me berkata...

tembammnyerrr.. ekeke

mizadgreat berkata...

eeeeee jaga mulut tu kang kena kang tu en me